Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.


Αναρτήθηκε από τον/την 1greek στο Φεβρουαρίου 28, 2012


ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ… Προς: Bουλή των Ελλήνων
Υπόψη Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων, κου Πετσάλνικου
Παρακαλώ να κοινοποιηθεί σε όλους τους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ της
ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Κύριοι & Κυρίες
Το πρώτο ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ του ΜΑΡΤΙΟΥ μου καταθέσατε τη μισθοδοσία μου ως εκπαιδευτικού Δ/Θμιας Εκπ/σης. Συγκεκριμένα μου καταθέσατε 374 ΕΥΡΩ καταργώντας κάθε είδους επίδομα, μειώνοντας τις βασικές μου απολαβές και προχωρώντας σε συνεχείς παρακρατήσεις αναδρομικών οφειλών.

Είμαι μητέρα ενός βρέφους 19μηνών του οποίου τα έξοδα είναι τεράστια ενώ ο σύζυγο μου παλεύει να διατηρήσει μια επιχείρηση που καταρρέει απλά για να μην προστεθεί στα στατιστικά σας των ανέργων .

Καθημερινά λαμβάνουμε ΧΑΡΑΤΣΙΑ στα οποία ΠΛΕΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ! Όχι γιατί δεν θέλουμε αλλά γιατί δεν ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ!
Το κόστος ζωής έχει εκτοξευθεί στα ύψη και εσείς αποφασίζετε για αύξηση των τελών (σε όλους τους τομείς), του ΦΠΑ, του νερού, του φωτός, της συμμετοχής στα φάρμακα, της βενζίνης και … και…και…
ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ με καταδικάζετε να ΠΕΙΝΑΩ ΕΓΩ & ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ με το πρόσχημα της σωτηρίας της πατρίδος που εσείς καταστρέψατε. Με καταδικάζετε σε ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ. Με καταδικάζετεΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ μου αφού σε λίγο κάθε μετακίνηση θα είναι απαγορευτική!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ / ΑΠΑΙΤΗΣΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ /ΤΕΛΩΝ ΚΛΠ, ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ & Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΚΕΡΔΗ! ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ…ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ…ΠΕΙΝΑΜΕ ΠΛΕΟΝ. ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ?
Μη τολμήσει κανείς να πει ότι καλύτερα τα 374 ευρώ από την ανεργία. Εσείς καταδικάσατε 1.000.000 Έλληνες να ψάχνουν τα σκουπίδια για φαγητό & έχετε κάνει τους εράνους & τη φιλανθρωπία (ή ευγενικά αλληλεγγύη) σήμα κατατεθέν των καιρών! Μη τολμήσετε να με φέρετε σε αντιπαράθεση με τους συνανθρώπους μου που εσείς ΕΞΑΘΛΙΩΣΑΤΕ!
Και εν πάση περιπτώσει αν θέλετε να εξοικονομήσετε και άλλα χρήματα σας έχω προτάσεις:
· * Να κατέβει ο Ο ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΙΣΘΟΣ ΣΤΑ 750ΕΥΡΩ ή ΣΤΑ 500 ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΑ 400ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ! Και αν εσείς μπορέσετε να επιβιώσετε με τόσα χρήματα, χωρίς λιμουζίνες & χωρίς σωματοφύλακες, τότε θα σας συγχαρώ.
*· ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΑΣ όπως απαιτείτε από εμένα να μετακινούμαι με δικές μου βενζίνες/εισιτήρια & όπως απαιτείτε από τους εκπαιδευτικούς να μετακινηθούν στην επαρχία με δικά τους έξοδα.
Κλείνοντας οφείλω να σας πω ότι θλίβομαι βαθύτατα για την κατάντια του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ γιατί έχουμε αξίες απαράμιλλες που δεν ανταποκρίνονται στη δική σας πεποίθηση ότι ο Έλληνας είναι ένας διεφθαρμένος-βολεμένος κοπρίτης
Θλίβομαι βαθύτατα για την εξαθλίωση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ γιατί εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε ένας περήφανος, όμορφος λαός με τις δικές του ιδιοτροπίες που ζει σε ένα αξιοζήλευτο παράδεισο . Είμαστε ένας λαός με ιστορία που παρ όλα αυτά έχουμε μάθει να ξεπερνάμε εμπόδια & να παλεύουμε για την εθνικής μας κυριαρχία & την εθνική μας περηφάνια το οποίο μας έχετε κάνει να το ξεχάσουμε γιατί αυτή τη φορά δεν μπορούμε να διακρίνουμε τους «εχθρούς» από τους «φίλους»!
Αναμένω τις διαβεβαιώσεις σας ότι θα με αφήσετε να ζήσω αξιοπρεπώς και ότι θα προστατέψετε την αξιοπρέπεια του παιδιού μου.
Με εκτίμηση
………πηγη.………..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου